Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Apr 22, 2022 21:52:35 GMT 2
Tänä vuonna kun Suomeen tuli näyttelyihin junnuille ja vetskuille sertifikaatit, niin olisiko ne mahdollista ottaa myös virtuaalimaailmaan, mitä ajatuksia herättää? 😁 Ajattelisin itse että samalla systeemillä kuin oikeastikin, eli junnut ja vetskut kisaa normisti myös normaalista sertifikaatista.
|
|
|
Post by emine on Apr 23, 2022 10:24:01 GMT 2
Mun mielestä joo!
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on May 6, 2022 22:22:52 GMT 2
suba & Dee , mitä mieltä olisi näyttelyliittojen ylläpitäjät?
|
|
|
Post by Dee on May 8, 2022 7:27:04 GMT 2
Musta erinomainen idea, aina kiva saada lisää mahdollisia titteleitä ja valionarvoja! Kirjoittelen tästä ehdottomasti PIVIKOn osalta lisäinfoa liiton sivuille, jos tähän päädytään yleisesti Tärkeintähän varmaan olisi saada tästä ohjeet vFCI:n sivuille?
|
|
|
Post by suba on May 12, 2022 19:28:30 GMT 2
Sori mä en oo käyny täällä hetkeen :s mut siis mun mielestä hyvä idea ja ainakin omasta puolesta voitaisiin ottaa myös YVNL -näyttelyissä käyttöön!
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on May 12, 2022 21:47:58 GMT 2
Mahtavaa! Mun ehdotus olisi, että junnu- ja vetskuvalionarvot toimisi samoilla säännöillä kuin ns. oikeat muotovalionarvot. Eli;
*Kolme JUN- tai VET-sertifikaattia, kahdelta eri tuomarilta -> juniori- tai veteraanimuotovalio. *Maakohtaisesti sertifikaatit ja muotovalionarvot, esim. vFI JMVA tai vAUS VMVA. *Ensimmäiseen juniori- tai veteraanimuotovalionarvoon 3 sertifikaattia, siitä eteenpäin 2 tai BH:n suorittaneilla 1. *Juniorit ja veteraanit kilpailisi edelleen normaalisti ns. oikeasta sertifikaatista ja kansainvälisistä sertifikaateista. *JUN- tai VET-sertifikaatit jaetaan JUN tai VET luokan ensimmäiseksi sijoittuneelle, joka on saanut ERI:n ja SA:n ja jolla ei ole juniori- tai veteraanimuotovalionarvoon oikeuttavia tuloksia. Sertifikaatti siirtyisi eteenpäin ERI:n ja SA:n saaneille koirille, jos edeltävät ovat valioita.
Mitä mieltä olette, onko ERI1 edelleen ROP-jun/ROP-vet vai tarviiko ROP-jun/ROP-vet sijaan SA:n? Minun mielestä ERI1 voisi edelleen olla ROP-jun/ROP-vet, mutta JUN-SERT ja VET-SERT jaettaisiin vain SA:n saaneille (:
Kunhan saadaan nämä sovittua niin Timberwolfiin voisi olla yhteydessä, niin saataisiin muutokset vFCI:n sivuille. Ja ehkä olisi hyvä laittaa viesti kaikille koulutetuille tuomareille, niin tietävät alkaa näitä jakamaan!
|
|
|
Post by Dee on May 13, 2022 8:15:22 GMT 2
Kuulostais hyvältä! Olen myös samaa mieltä siitä, että ollakseen ROP-jun/vet ei tarvitsisi saada SA:ta
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on May 23, 2022 10:02:23 GMT 2
Voin laittaa Timbelle viestiä Minkäläinen tilanne näyttelyliittojen sivuilla, saadaanko uudet valiot valiolistauksiin?
|
|
|
Post by Dee on May 24, 2022 9:06:04 GMT 2
Mä kirjoittelen näistä PIVIKOn sivuille tän viikon aikana!
|
|
nessu
Veteraani
|
Post by nessu on May 24, 2022 14:10:24 GMT 2
tuun vähän myöhässä mutta joo kuulostaa hyvältä ja selkeeltä hommalta! ehdottomasti olis hyvä lisäys!
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Jun 5, 2022 20:49:45 GMT 2
Mahtavaa kerrottavaa; juniori- ja veteraanisertifikaatit sekä juniorimuotovalionarvot ja veteraanimuotovalionarvot ovat käytössä tästä hetkestä lähtien 🥳 Näyttelysääntölisäykset löytää vFCI:n näyttelysäännöistä.
Laitan asiasta sähköpostia tuomareille vielä tänään. Seurailen myös hetken aikaa anottavia näyttelyitä, jotta saadaan näiden jako sujuvasti käyntiin 💪🏻
|
|