|
Post by Timberwolf on Nov 28, 2022 20:30:53 GMT 2
Ei se vaatinut kuin yhden utelun vanhan foorumin perään. 🙈 Muualla on oltu kovin skeptisiä, onko foorumia järkeä enää palauttaa ja onko sinne kävijöitäkään, mutta ilmeisesti vanhaa forkkaa on kuitenkin kaipailtu! Shady tarjosi Turrilalle kodin kultsu.netin kainalosta ja webhotellin palveluntarjoaja ainakin oli hyvin vakuuttunut siitä, että webhotelli jaksaa pyörittää foorumia sen koosta huolimatta. Vanhat viestit ovat tallella, mutta sieltä on poistettu myös paljon turhaa (vanhoja onnittelutopiceja, peliketjuja, yms.) ja poistoon ovat joutuneet myös ne ketjut, joissa on ihmisten oikeita nimiä ja muita henkilötietoja helposti nähtävillä (joulukorttitopicit, Facebook-listat). Foorumille tallennetut avatarit ovat kadonneet, mutta muualta linkitetyt avat näkyvät ja toimivat normaalisti. Karvaturrit.net -osoitteen kohtalo selviää tammikuun lopuilla (mulla on ostopyyntö siihen, jos se vapautuu), joten foorumi on ainakin sinne asti uudella virtuaalikoirat.com -domainilla. Pohdiskeltiin osoitetta aika paljonkin ja lopulta harrastuksen näkyvyyden ja hakukoneissa löytymisen vuoksi päädyttiin käyttämään osoitteessa sanaa "virtuaalikoirat". Ulkoasu on vielä kovin valju ja tylsä, mutta uusi ulkomuoto on kuitenkin työn alla ja tulossa! Sen pidemmittä puheitta, tervetuloa vanhalle foorumille! virtuaalikoirat.com/foorumi/
|
|
Pikkis
Uusi kasvo
Yeet
|
Post by Pikkis on Nov 28, 2022 23:20:06 GMT 2
Hei hienoa! Vanhaa foorumia on kaivattukin.
|
|
|
Post by Salama on Nov 29, 2022 8:01:15 GMT 2
Jes, tää on mahtava uutinen! Alunperin tää foorumi on kuitenkin löyty vain Karvaturrit-foorumin toimimattomuuden takia varapaikaksi, joten sinne on ihanaa päästä takasin.
Tuo osoiteasia on myös järkevästi mietitty. Kaikki vähäkin mahdollinen selvä näkyvyys harrastukselle on kyllä hyväksi, koska porukka rupee käymään vähän pieneksi.
|
|
|
Post by Dee on Nov 29, 2022 9:13:07 GMT 2
Ihan mahtavaa, iso kiitos sulle ja Shadylle!!
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Dec 1, 2022 17:09:31 GMT 2
Onko Tori-osiossa joku hetkellinen katko? Vai toimiiko se muilla? //Ja niin, huippua että saatiin avattua!! Kiitos Timbe ja Shady <3
|
|
|
Post by Dee on Dec 1, 2022 19:00:32 GMT 2
Mulla ainakin vaikuttais toimivan ihan normisti
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Dec 1, 2022 21:39:34 GMT 2
Wää, mikähän mun laitteita vaivaa, kaikki torin linkit vie vaan tähän //apua nyt mikään noista keskustelualueista ei avaudu vaan heittää tähän
|
|
|
Post by Timberwolf on Dec 4, 2022 15:40:10 GMT 2
Onpa kiva, että foorumille on vielä käyttöä ja kävijöitä! ❤ Wää, mikähän mun laitteita vaivaa, kaikki torin linkit vie vaan tähän //apua nyt mikään noista keskustelualueista ei avaudu vaan heittää tähän Apua anteeksi, putosin johonkin kaninkoloon, enkä tajunnut käydä täällä kurkkimassa viestejä! Testasin sun oikeudet foorumilla, eikä mulla ainakaan ollut ongelmaa päästä alueille. Onkohan ongelma korjaantunut jo sunkin päässä? Voi olla, että se liittyy siihen, että vaihdoit salasanaa ja foorumin kirjautumisen eväste meni siinä samalla nurin rikkoen sun "oikeudet" samalla. 🤔 Ainakin viesteistä päätellen ongelmat ovat alkaneet sen salasanan vaihtamisen jälkeen?
|
|
|
Post by emine on Dec 4, 2022 16:42:55 GMT 2
Miten pystyy vaihtaa vanhan nimimerkin uuteen? :--)
|
|
|
Post by Sienna on Dec 4, 2022 17:19:13 GMT 2
Mikä on porukan menetelmä tämän foorumin kanssa. Jätetäänkö tämä käyttöön vai?
Itse alan taas palailla elävien kirjoihin ja mukaan takaisin virtuaalihommiin
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Dec 4, 2022 22:39:54 GMT 2
Onpa kiva, että foorumille on vielä käyttöä ja kävijöitä! ❤ Wää, mikähän mun laitteita vaivaa, kaikki torin linkit vie vaan tähän //apua nyt mikään noista keskustelualueista ei avaudu vaan heittää tähän Apua anteeksi, putosin johonkin kaninkoloon, enkä tajunnut käydä täällä kurkkimassa viestejä! Testasin sun oikeudet foorumilla, eikä mulla ainakaan ollut ongelmaa päästä alueille. Onkohan ongelma korjaantunut jo sunkin päässä? Voi olla, että se liittyy siihen, että vaihdoit salasanaa ja foorumin kirjautumisen eväste meni siinä samalla nurin rikkoen sun "oikeudet" samalla. 🤔 Ainakin viesteistä päätellen ongelmat ovat alkaneet sen salasanan vaihtamisen jälkeen? Ei oo korjautunut Ja joo, pääsin noille alueille kun en ollut kirjautuneena sisään
|
|
|
Post by Timberwolf on Dec 4, 2022 23:21:21 GMT 2
Miten pystyy vaihtaa vanhan nimimerkin uuteen? :--) Mulle voi laittaa viestiä, niin vaihdan! Onpa kiva, että foorumille on vielä käyttöä ja kävijöitä! ❤ Apua anteeksi, putosin johonkin kaninkoloon, enkä tajunnut käydä täällä kurkkimassa viestejä! Testasin sun oikeudet foorumilla, eikä mulla ainakaan ollut ongelmaa päästä alueille. Onkohan ongelma korjaantunut jo sunkin päässä? Voi olla, että se liittyy siihen, että vaihdoit salasanaa ja foorumin kirjautumisen eväste meni siinä samalla nurin rikkoen sun "oikeudet" samalla. 🤔 Ainakin viesteistä päätellen ongelmat ovat alkaneet sen salasanan vaihtamisen jälkeen? Ei oo korjautunut Ja joo, pääsin noille alueille kun en ollut kirjautuneena sisään Ootko kokeillut tyhjentää selaimesta evästeet tai kirjautua yksityisessä selauksessa/incognitossa? :/ Kävin vielä poistamassa foorumin välimuistin, josko se auttaisi.
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Dec 4, 2022 23:40:51 GMT 2
Ei kumpikaan auttanut
|
|
|
Post by Timberwolf on Dec 5, 2022 0:32:20 GMT 2
Ei kumpikaan auttanut En todella tiedä, mitä tuolla on tapahtunut, mutta sulla oli mennyt kaikki käyttäjäoikeudet nurin. Nyt pitäisi taas toimia!
|
|
Pika
Veteraani
|
Post by Pika on Dec 6, 2022 22:03:24 GMT 2
Ei mitään tietoa mitä tapahtunut eikä valitettavasti pelaa vieläkään
|
|