alina
Tuttu näky
|
Post by alina on Dec 27, 2022 10:48:59 GMT 2
Mä en pääse kirjautumaan sisälle. Vaihdoin salasanan, mutta kirjautuessani se vaatii: "Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Ole hyvä ja syötä myös varmistuskoodi." ja salasanan alle tulee kohta: "Mitä lukee foorumin otsikossa "Karvaturrit"-tekstin alla? (Kirjoita vastaus ilman pisteitä, pilkkuja, tms.): Tämän kysymyksen tarkoitus on estää roskapostitusta foorumille."
Siihen kun kirjoitan "kaikki koirista ja virtuaalikoirista", herjaa se samaa. Eikä ole väliä, kirjoitanko tuon isoilla vai pienillä kirjaimilla. En myöskään saa yhteyttä ylläpitäjään? Tai, en kirjautumattomana saa sitä selville. 🙈
|
|
|
Post by Timberwolf on Dec 27, 2022 14:00:02 GMT 2
Mä en pääse kirjautumaan sisälle. Vaihdoin salasanan, mutta kirjautuessani se vaatii: "Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Ole hyvä ja syötä myös varmistuskoodi." ja salasanan alle tulee kohta: "Mitä lukee foorumin otsikossa "Karvaturrit"-tekstin alla? (Kirjoita vastaus ilman pisteitä, pilkkuja, tms.): Tämän kysymyksen tarkoitus on estää roskapostitusta foorumille." Siihen kun kirjoitan "kaikki koirista ja virtuaalikoirista", herjaa se samaa. Eikä ole väliä, kirjoitanko tuon isoilla vai pienillä kirjaimilla. En myöskään saa yhteyttä ylläpitäjään? Tai, en kirjautumattomana saa sitä selville. 🙈 Pääsetkö nyt kirjautumaan?
|
|
alina
Tuttu näky
|
Post by alina on Dec 27, 2022 14:41:19 GMT 2
Mä en pääse kirjautumaan sisälle. Vaihdoin salasanan, mutta kirjautuessani se vaatii: "Olet yrittänyt kirjautua sisään liian monta kertaa. Ole hyvä ja syötä myös varmistuskoodi." ja salasanan alle tulee kohta: "Mitä lukee foorumin otsikossa "Karvaturrit"-tekstin alla? (Kirjoita vastaus ilman pisteitä, pilkkuja, tms.): Tämän kysymyksen tarkoitus on estää roskapostitusta foorumille." Siihen kun kirjoitan "kaikki koirista ja virtuaalikoirista", herjaa se samaa. Eikä ole väliä, kirjoitanko tuon isoilla vai pienillä kirjaimilla. En myöskään saa yhteyttä ylläpitäjään? Tai, en kirjautumattomana saa sitä selville. 🙈 Pääsetkö nyt kirjautumaan? Pääsen, kiitos!
|
|