|
Post by Dee on Sept 2, 2021 17:54:12 GMT 2
En tiedä onko muut sellaisia samanlaisia suosijoita kuin minä, mutta jotkut virtuaalikoirat vaan kolahtaa eri tavalla. Jaa omat suosikkisi tässä topicissa ja tietysti sallittua ja suositeltavaa on myös kommentoida muiden lellikkilapsia! <3 Saa tulla jakamaan myös monta kertaa! Aloitankin omilla suosikeillani, jotka onkin varsin nahkavaltaiset: Ihan sivujen luonnista asti puikkonokat Ingo, Java, Nekku, Hupi ja Biska sekä sheltittimet Teo ja Benji on vaan ollut niin ihania! Näistä tulee olemaan vaikea luopua sitten joku päivä.. ja osalle näistä onkin useampi kuin yksi pentue suunnitelmissa, pitäähän näitä geenejä nyt nähdä jatkossakin Lisäksi rakastun koko ajan enemmän ja enemmän staffi-rouva Herneeseen, staffi-herra Roccoon sekä Sindi-tolleriin <3 Herne saikin pentuja tässä vasta ja harkinnassa on, tulisko sillä joskus toisetkin Roccon kanssa. Sindiä tuun säästelemään mahdollisimman pitkään, se vaan on liian ihana. Muita erikoismaininnan arvoisia on Bailey-saluki, Vimma-bortsu, Ruutu-bortsu, Windy-sheltti ja Surma-flätti <3
|
|
|
Post by Sienna on Sept 2, 2021 20:02:10 GMT 2
Oma lempparini rakas Ara , mutta myös tulevat pitkäkarvaiset collieni tulevat saamaan varmasti suosionsa omassa sydämessäi. Ainakin joku heistä
|
|
|
Post by lumikatti on Sept 2, 2021 22:40:10 GMT 2
Vilu on ihan ykkönen <3 Ja Ruutissakin on sitä jotakin!
|
|
|
Post by Dee on Sept 3, 2021 7:10:02 GMT 2
Oma lempparini rakas Ara , mutta myös tulevat pitkäkarvaiset collieni tulevat saamaan varmasti suosionsa omassa sydämessäi. Ainakin joku heistä Oi hänellä on kyllä upea kuva ja värit! <3 Vilu on ihan ykkönen <3 Ja Ruutissakin on sitä jotakin! Vilu on kyllä kaunis, niin ihana katse! Tykkään kans Ruutin rakenteesta ihan hirveesti, supernätti sprinkutin <3
|
|
|
Post by Salama on Sept 3, 2021 8:50:33 GMT 2
Täältähän löytyy hyvin ihania koiria, erityismaininnan haluun sanoo Lumikatin Vilulle <3 Itelle on ertynyt useita lempilapsikoiria, joista ensin maininnan saa joukko collieita. Pehkoista erityisen paikan sydämestäni on saanut oma kasvatti Jade ja suban kasvatit Toma ja Lalli. Tämä kolmikko edustaa myös hauskasti kaikki collieiden sallittuja värejä. Nahkoista puolestaan erityisen tärkeiksi on tullut blue merle Toomi, soopelineidot Karo ja Milda sekä trikit Oomi ja Uuna. Whippetit ovat olleet mulle vähän yllättävä rakkauden kohde ja niistä erityisen tärkeiksi on muodostunu Tali ja Ragna. Tästä tulee ehkä selväksi, että brindle on mielestäni todella nätti väri. Porokoirat ovat minulle todella tärkeitä. Niistä erityisen tärkeiksi minulle on tullut Joiku, Sala sekä omakasvattama Loimu. Yksi mielenkiintoisimmista koiristani on Teeri, johon liittyy monesta syystä paljon nostalgia-arvoa, minkä takia se kuuluu tälle listalle. Flateista erityisarvo on Trombilla. Lisäksi noutajista kultsut Kajo ja Vuuppi sekä tolleri Ressi ovat erityisen tärkeitä. Sekalaisten paimenten joukosssa on kolme erityisen tärkeää koiraa. Nori on minulla usean vuoden ollut heeleri, johon liittyy monenlaista arvoa. Solmu on tervueren, jossa on totaalisesti rakastunut ihan kaikkeen. Nartulla on ihana nimi, kuva ja se tuntuu muutenki täydelliseltä paketilta. Sakemanni Craz on pitkän suostuttelun ihana loputulos. Kuten tästä todennäköisesti huomasi, susikkikoirien valitseminen on todella vaikeaa. Tai sitten niitä on vain ihan liikaa <3
|
|
|
Post by Dee on Sept 3, 2021 8:56:56 GMT 2
Täältähän löytyy hyvin ihania koiria, erityismaininnan haluun sanoo Lumikatin Vilulle <3 Itelle on ertynyt useita lempilapsikoiria, joista ensin maininnan saa joukko collieita. Pehkoista erityisen paikan sydämestäni on saanut oma kasvatti Jade ja suban kasvatit Toma ja Lalli. Tämä kolmikko edustaa myös hauskasti kaikki collieiden sallittuja värejä. Nahkoista puolestaan erityisen tärkeiksi on tullut blue merle Toomi, soopelineidot Karo ja Milda sekä trikit Oomi ja Uuna. Whippetit ovat olleet mulle vähän yllättävä rakkauden kohde ja niistä erityisen tärkeiksi on muodostunu Tali ja Ragna. Tästä tulee ehkä selväksi, että brindle on mielestäni todella nätti väri. Porokoirat ovat minulle todella tärkeitä. Niistä erityisen tärkeiksi minulle on tullut Joiku, Sala sekä omakasvattama Loimu. Yksi mielenkiintoisimmista koiristani on Teeri, johon liittyy monesta syystä paljon nostalgia-arvoa, minkä takia se kuuluu tälle listalle. Flateista erityisarvo on Trombilla. Lisäksi noutajista kultsut Kajo ja Vuuppi sekä tolleri Ressi ovat erityisen tärkeitä. Sekalaisten paimenten joukosssa on kolme erityisen tärkeää koiraa. Nori on minulla usean vuoden ollut heeleri, johon liittyy monenlaista arvoa. Solmu on tervueren, jossa on totaalisesti rakastunut ihan kaikkeen. Nartulla on ihana nimi, kuva ja se tuntuu muutenki täydelliseltä paketilta. Sakemanni Craz on pitkän suostuttelun ihana loputulos. Kuten tästä todennäköisesti huomasi, susikkikoirien valitseminen on todella vaikeaa. Tai sitten niitä on vain ihan liikaa <3 Ihana lista kaiken kaikkiaan, ite tykkäsin tästä erityisesti Karosta, Oomista ja Solmusta (sekä tietty kaikista omista kasvateista ) Teeri on kyllä ihanan nostalginen koira mullekin! <3
|
|
nessu
Veteraani
|
Post by nessu on Sept 3, 2021 9:44:12 GMT 2
Yritän nyt saada joka kennelistä vaan yhen lemppari koiran koska muuten tulee varmaan liikaa Aoiresta suosikki on Rona! Tykkään tän kuvasta ja värityksestä! Magnildin lemppari on vaikee valinta kahen koiran välillä mut ehkä Mau on kuitenkin kivoin! Sheltillä on ihana väritys ja kiva nimi <3 Scrambling Kidsin lemppari on ehdottomasti kennelin uusin tulokas Kuro!! Ei olla ehitty vielä kisailemaan tai paljoa tutustumaan mut silti Kuro nousi heti lemppariksi Tikivikistä pakko lemppariksi nostaa Keiju joka on varmaan yksi vanhimpia virtuaalikoiria jotka mulla on edelleen elossa! Vaikka Keiju ei oikeestaan kisaa enää ja on saanut pennutkin jo, niin en raaski kuopata huskyneitoa vielä. Keiju olis yhen SERTin päässä Japanin muotovaliosta niin ehkä tähtään siihen ennen kuin narttu pääsee koirien taivaaseen. Mono no Awaren lemppari on ehkä Moko, koska tykkään superisti sen kuvasta ja väristä. Muutenkin hokkaido on niin kiva rotu mut niille ei oo nii paljoo kuvia :/ La Lluvian lemppari on varmaan Fani. Mun eka kokkeri jonka otin alunperin vaan että saisi jonkun yhden uuden rotuisen koiran mukaan, mutta tarkotus ei tosiaan ollut rakastua rotuun. Mutta hups.... Double Playn lemppari on ainakin tällä hetkellä labbis Jojo! Nartulla on niin nätti kuva ja on pärjännyt kisoissa niin hyvin! Jojo sai mut innostumaan labbiksista entistä enemmän! Gradyloon lemppari on ihana red merle mäykkä Malla! En oo koskaan erityisemmin pitäny mäyräkoirista mut Mallan väritys iski silmään ja rakastuin! Hippulat Vinkuen kennelistä lemppari on Louis espanjanvintti! Espanjalaisia vinttareita ei ihan hirveesti ole ja oon super ilonen että päädyin sillon Saragisista ottamaan yhen espanjalaisen kun oli harvinainen tilaisuus. Viimeisenä Impulziven suosikki taitaa olla Brenda jolla on super hieno Hyunin piirtämä kuva. Brindle tanskikset on niin nättejä <3
|
|
|
Post by runaway on Sept 3, 2021 10:46:27 GMT 2
Oi vitsi miten ihania koiria kaikilta löytyykään! Etenkin Deen Rocco, Lumikatin Ruuti, Salaman Nori, sekä nessun Kuro on todella upeita. <3 Cannibal Kidsistä löytyy jos minkälaista belgianhirviötä, sekä muutama saksanpaholainen. Mutta erityismaininnat saa nostalgiansa puolesta ensimmäiset (vielä elossa olevat) malinoisit Oola ja Redi. Nämä kaksi on vuodesta toiseen kulkeneet mukana, vaikka kisailut koirien kohdalla onkin paketissa. En vaan millään raaski luopua näistä eläkeläisistä.
Gronkku Toto täytyy myöskin nostaa jalustalle, tästä veteraanista tuli samantien silmäteräni kun meille muutti. Myöskin kulkenut vuosissa aika pitkän matkan mukana. <3
Saksanapaimenkoirista erityismaininnat saa Kai ja Nerka, tykkään näistä ulkonäöllisesti paljon!
|
|
|
Post by Dee on Sept 3, 2021 11:21:05 GMT 2
Nessun Keiju, Fani ja Brenda on kyllä niin hienot <3 En yhtään ihmettele että Fanin takia ihastuit cockereihin, sillähän on aivan upee kuva!
Ja hitsi miten nättejä belgittimiä toit runaway näytille, varsinkin Winnie ja Miinus on ihan kadehdittavan hienoja...
|
|
|
Post by Shannon. on Oct 13, 2021 19:56:20 GMT 2
|
|
|
Post by Dee on Nov 17, 2021 9:43:08 GMT 2
Hitsi miten komeita, tykkään kans molempien nimistä!
|
|
|
Post by Crissu on Nov 17, 2021 12:15:25 GMT 2
Shannonin Echo on upea. <3 Voisin kans pari koiraa kaikista paikoista mainita. Guthrunin Fisu, Fraasi, ja Prim.
|
|
nessu
Veteraani
|
Post by nessu on Nov 17, 2021 12:18:04 GMT 2
Shannonin Echo on upea. <3 Voisin kans pari koiraa kaikista paikoista mainita. Guthrunin Fisu, Fraasi, ja Prim. Shotti on kyl varsin hieno ja muutkin nättejä. Rakastan myös sun kennelien uusia ulkkia!!
|
|
nessu
Veteraani
|
Post by nessu on Dec 5, 2021 18:36:09 GMT 2
Päätin tulla jakamaan uusia suosikkeja jotka oon saanu tässä hiljattain groenendaelit Lila ja Rokka on aivan ihanat <3 Magnildin uusin kasvatti Esme on myös super suloinen tanskis-herra Fuji on myös komea ja hänen ois tarkotus joskus saada pentuja aiemman suosikin Brendan kanssa Uusimman kennelin tuontikoira Källi on super suloinen ja oon aika innostunut karjalankarhukoirista just nyt! Samasta kennelistä myös Kiero, Cody ja Haila pääsee listalle. Kalmakeijun uusin tulokas Aamos myös vaikuttaa lupaavalta, tykkään uroksen kuvasta tosi paljon Mono no Awaren ensimmäisestä ja toistaiseksi ainoasta pentueesta lempparina on Toma <3 Myös evm-sukuinen shiba Roma on maininnan arvoinen. La Lluvian oma kasvatti Tuukka on kyllä ykkönen tästä kennelistä <3 Double Playn top3 on juuri nyt kultsut Jelly ja Nilli, sekä labbis Dodo. Gradyloon lemppari on uusin asukki villis Ego! Vinttikoirista ehdoton lemppari on atm Nomi Saragisista!! Ja tietty vanhat lempparit on yhä lemppareina, mutta tässä nyt muutamia uudempiakin <3
|
|